Miért kell mindig úgy beállítani a nőket, mintha mindig csak szenvedtek volna?
Egy helyes kérdés van itt: a komcsi Donald Tusk kényszeríti rá a lengyel fejlesztőkre ezt a sok baromságot?
Mutatjuk, ki ő.
Egy bizonyos Kim Gehrig nevű radikális feminista rendezőnő áll a Gillette férfieszményeket kritizáló és megújítani kívánó, sok port kavart borotvareklámja mögött – írja az American Thinker.
A Grey Advertising nevű reklámügynökség Gillette-reklámfilmjét rendező nő ausztrál születésű, de Londonban él, és többek nevéhez fűződik többek közt a „mérgező maszkulinitást” kritizáló, illetve egy női nemiszervezeket magasztaló alkotás is. Ő készítette az Audi 2017-es, feminista reklámját a Super Bowlra, Amerika legnagyobb sporteseményére, illetve a Libresse-nek is csinált, a menstruációt erősen, „tabuk nélkül” középpontba helyező reklámot is (Viva La Vulva).